Skip to content

WikiLeaks versus Facebook

01/02/2011

Assange: Dávám vám soukromé informace korporací zadarmo a za to jsem ničema.

Zuckerberg: Dávám vaše soukromé informace korporacím za peníze a za to jsem mužem roku.

Zuckerbeg v době, kdy založil Facebook:

„Jo, když budeš potřebovat info o někom z Harvardu… Prostě se zeptej… Mám přes 4000 mailů, obrázky, adresy, SNS…“. Přítel se ptá: „Cože? Jak jsi to dostal?“ Zuckerberg: „Lidi mi to poslali… Nevím proč… Věří mi… Blbí sráči.“ (zdroj: Well, These New Zuckerberg IMs Won’t Help Facebook’s Privacy Problems, Business Insider, 13. 5. 2010)

No comments yet

Zanechat Odpověď

