Skip to content

Prodej státních lesů – Obrovská iluze jak vás dostat na kolena!

23/02/2011
probuzeni.blogspot.com
Když se mě kolega zeptal, co si myslím o prodeji irských lesů, rozhodl jsem se podívat se na toto téma blíže.
O prodeji irských lesů je pojednáno zde (anglicky):
http://www.sovereignindependent.com/?p=13434
Začal jsem se zajímat, jestli je Irsko jedinou zemí, která zvažuje prodej svého přírodního dědictví, majetku lidu, aby zaplatilo dluh soukromých bankovních institucí?
Netrvalo příliš dlouho než jsem objevil, že náš nejbližší soused, Anglie, dělá přesně tu samou věc s takovou historickou pamětihodností jako je The New Forest s rebelantským Sherwoodem, kde Robin Hood se svými muži trávil čas. Tentokrát to bohužel vypadá tak, že bohatí kradou chudým jejich zemi, aby ze sebe udělali ještě bohatší vlastníky půdy.

Rozhodl jsem se podívat dál a stejný fenomén jsem nalezl u mnoha dalších zemí jako např. Indonésie, Brazílie, Kanady, USA, Kostariky, Madagaskar, Nepálu, Kyrgyzstánu a Keni atd.

(celý článek: Prodej státních lesů – Obrovská iluze jak vás dostat na kolena!)

No comments yet

Napsat komentář

