Přejít k obsahu webu

ČEZ – síla skupiny

19/03/2010

K tomu videu: kde jsou ty časy kdy oligarchie alespoň podporovala vznik kulturních hodnot jako v časech bankéřů Medici… :-):

Snad sám Křížík při nás možná stál a bleskovodem mával

S energií vždycky dojdeš dál, svým vzácným nadšením i ČEZu příklad dával.

Uhlí, voda, jádro, vzduch, budiž světlo, řekl Bůh

dráty, věže, turbíny a v tom je naše síla.

Uhlí, voda, jádro, vzduch, budiž světlo, řekl Bůh

dráty, věže, turbíny a k tomu síla skupiny

My jsme všichni ČEZ, jsme všichni ČEZ, tak pojďme si připít na zdraví

Snad sám Křižík při nás možná stál a bleskosvodem mával

S energií vždycky dojdeš dál, svým vzácným nadšením i ČEZu příklad dával

Já si v pračce vyperu, já mixuju v mixéru, já si trávu poseču a já bábovku spálím

Energie stálý tok, letos jako napřesrok a to skvěle umí ČEZ a já ho za to chválím

My jsme všichni ČEZ, jsme všichni ČEZ, tak pojďme si připít na zdraví

My jsme všichni ČEZ, jsme všichni ČEZ, tak ať nám to svítí

Celá ta krása se jmenuje Síla skupiny (klikněte pro MP3) a můžete si to poslechnout na živo. Doporučuji! Hudba František Soukup, pozor! neplést s Ondřejem, to je tatínek, text Gábina Osvaldová. Zpívá sám Roman!!!

aktualne.cz: Každý Čech dotuje vývoz elektřiny. Celkem 2 miliardami)

No comments yet

Napsat komentář